Kjetil har bursdag <3

Hei dere, og riktig god mandag! I dag er det bursdagen til Kjetil, og vi startet dagen med at han fikk pakke opp bursdagsgave nummer to fra meg. Han fikk en tidlig gave når vi fikk Bygdebladet på besøk, siden jeg hadde så lyst at det skulle henge oppe når journalisten var der. Jeg skal vise dere i et blogginnlegg senere, hva han har fått av meg.

Planen for bursdagen hans er at jeg skal kjøpe inn en av hans favorittretter til middag, også vet jeg at pappa kommer innom en tur på litt kake og kaffe. Mamma hadde ikke mulighet til å komme dessverre, men slik er det av og til.

Foto: Ole Laget

Gratulerer så mye med dagen, til den beste forloveden i verden. <3 Vi har mange minner sammen, og jeg gleder meg til å skape enda flere sammen med deg. Du har et hjerte av gull, og jeg føler meg som verdens heldigste, som får være sammen med en så fantastisk person som du er. Sånn som på bildet over, føler jeg meg over å ha akkurat deg som min forlovede. Jeg har virkelig vunnet i lotto, når det kommer til å få våkne opp med deg hver dag. Jeg elsker deg! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg