Kjip start på dagen og ødelagt vaskemaskin

Hei dere. Håper deres lørdag startet litt bedre enn min, jeg har virkelig hatt en kjip start denne dagen. Vaskemaskinen vår pumper ikke ut vann slik den skal, og vi mistenkte det kunne være filteret som er tett. Da jeg skulle prøve å få det ut, tok jeg litt for hardt i, og knakk den som det skulle dras i for å få det ut. Nå får vi det ikke ut i det hele tatt, og da sitter vi her uten vaskemaskin for øyeblikket. Det kommer alltid når du minst vil det, slik ting som det her.. Huff av meg, ja, ja, vi skal nok klare å få tak i en ny, eventuelt få ut filteret på ett eller annet vis. Vi må bare tenke positivt, og at dette ordner seg på en eller annen måte.

Kjetil er nå ute med Steinar for å se etter dress til bryllupet, og vi jentene er alene hjemme. Det vil si, nå er det faktisk bare meg her, for tanten til K tok med seg Solo på tur. Jeg har drevet på å få vasket vår gamle komfyr, slik at den kunne legges ut for salg. Egentlig skulle det vært gjort for lenge siden, for den har bare stått her hos oss og samlet støv. Jeg skrev jo i innlegget “Helgens planer” at Solo og jeg skulle gå oss en tur, hvor jeg skulle ha med kameraet. Akkurat i det jeg var ferdig å vaske komfyren, og tenkte egentlig å ta på meg turklær, så tikket det inn en melding fra tanten til Kjetil, hvor hun spurte om Solo var klar for tur. Derfor tenkte jeg heller at hun kunne få med seg lille bebbis på tur, så kunne jeg få blogge og rydde her hjemme før vi får besøk i kveld. Jeg får heller ta en skikkelig langtur i morgen, og da kan kanskje Kjetil også bli med, så blir den en familietur på oss. Da kan vi pakke med oss litt snacks i en sekk, som vi kan kose oss med på veien. Satser på at været er med oss, så blir det nok kjempekoselig. Nå må jeg runde av her, slik at jeg får gjort litt husarbeid. Ha en fin lørdag så lenge, vi blogges mer senere!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg