Klar for champagnelunsj

God lørdagsmorgen. Da er Kjetil og jeg på bussen på vei til byen, jeg reiser inn litt tidligere enn planlagt, siden Kjetil skulle til byen for å se fotballkamp. Jeg skal møte mamma og de andre kl 13, men siden Kjetil skulle ta bussen nå ville jeg ta følge med han.

Planen når vi kommer til byen, er å sette oss på puben der K skal se kamp. Der tar vi oss nok en øl sammen, før jeg skal videre for å møte mamma og gjengen.

Håper dere får en nydelig lørdag. <3

 

Følg meg gjerne på sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg