Klar for jentekveld

Hei mine fine lesere. Endelig var helgen her, og det var herlig å bli vekket av hunden i stedet for vekkerklokka. Solo vekket meg litt over kl 09, da ville hun ut å gå på tur. Vi gikk oss en god morgentur, da vi kom inn satte jeg meg i sofaen for å blogge litt og bare slappe av.

Jeg har også vært på et lite fotooppdrag, siden moren til Kjetil trengte hjelp til å ta noen bilder. Da jeg var ferdig med det, kjørte jeg hjemover igjen og da hadde Kjetil også våknet. Det ble litt avslapping, før vi begge kjørte avgårde til byen, hvor jeg slapp han av på puben hvor han skulle se kamp. Jeg kjørte opp til Edith, hvor jeg er nå. Her forberedes det til jentekvelden, og nå skal vi ta fatt på å få litt sminke og kveldens antrekk på oss. Vi er så klare for å ha en kveld med jentene, og det gledes masse til de kommer om noen timer.

Nyt lørdagskvelden, alle sammen! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg