Klar for morgendagen

Etter endt arbeidsdag i dag, var det tid for å vaske hos farmor og farfar. Leiligheten måtte gjøres klar til at det skulle komme overnattingsgjester, og farmor og jeg var en liten tur i butikken i tillegg. Når jeg var ferdig der, kjørte jeg hjem en tur for å spise middag og ta meg en dusj. Deretter kjørte jeg og Solo en tur til foreldrene mine, siden jeg var nødt til å skaffe meg et antrekk til verkstedsfesten i morgen. Mamma og jeg lette litt rundt i klærne hennes, og endte opp med å finne det perfekte antrekket til slutt. Gleder meg masse til å vise dere, her har dere en liten sneak peek på hva det ble:

Mamma hjalp meg også å flette håret, da jeg ville ha det skikkelig krøllete slik de pleide å ha det på 80-tallet. Gleder meg sånn til å se om jeg får til sminken og håret i morgen, satser på det! Jeg har en look i hodet som jeg skal prøve meg på, det blir spennende å se om jeg klarer det. Jeg er så klar for morgendagen, og gleder meg masse til å “dra tilbake i tid”, sammen med de fine kollegaene mine. Nå er det er ikke lenge siden vi kom hjem igjen, og jeg kjenner at jeg er ganske klar for å legge meg. Dere får ha en riktig god natt når den tid kommer!

 

INSTAGRAM – HER

SNAPCHAT – MAILINNASKE

YOUTUBE – HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg