Klar for ny uke

God søndagskveld. Denne dagen har flydd avgårde, og nå er det snart en ny uke som står for tur. Vi har slappet av her hjemme, og vært på en herlig middag hos foreldrene til Kjetil. Moren hans var alene hjemme, og bestemte seg derfor for å høre om vi ville komme å spise, vi takker aldri nei til en god hjemmelaget middag. Det smakte veldig godt, vi ble der i noen timer før vi tok fatt på turen hjem igjen.

Da vi var hjemme igjen, ble det bare avslapping videre for å lade opp til den kommende uken. Vi har ryddet litt, men ellers har det ikke skjedd altfor mye å melde om. Planen min nå er å få skrevet noen forhåndsskrevne blogginnlegg, slik at jeg har noe å publisere når jeg er på jobb. Jeg har jo, som dere kanskje har merket, hatt meg noen dager fri fra bloggingen. Motivasjonen og formen var bare ikke helt til stedet, og jeg har vært ganske sliten de siste dagene. Noen ganger sier ting bare stopp, og da er det viktig å prioritere riktig. Jeg valgte da å la være å blogge i noen dager, og heller være til stedet på andre ting. Heldigvis kom blogglysten snikende i går, og da var det bare å lage det time for time blogginnlegget som jeg publiserte tidligere i dag. Om du ikke fikk det med deg, klikk HER for å komme til det.

Jeg er rimelig klar for en ny uke nå, og gleder meg til å ta dere med på blant annet frisørbesøk, shopping av kostyme og ikke minst kostymefest. Håper dere får en finfin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg