Kommodebom og tunnel-sightseeing

God kveld i stuen. Når arbeidsdagen var over, tok jeg meg en tur på treningssenteret, for ukens andre økt. Det ble en intervalløkt i dag også, siden det var det som fristet mest. Da jeg var ferdig å trene, kjørte jeg hjem og ble møtt av en overlykkelig hund. Kjetil var nede og jobbet litt i kjelleren, og Solo var i gangen. Svett og god etter treningsøkten, hoppet jeg i dusjen. Kjetil ville ut til IKEA igjen, for vi bommet så klart med bredden på kommodene vi kjøpte i går. Derfor sminket jeg meg, også leverte vi hunden til tanten til Kjetil, og suste avgårde.

Vi fikk pengene tilbake for kommodene, også gikk vi en liten runde for å se om vi kunne finne noe annet. Det ble ikke noe med oss hjem, men vi fant et skap og en kommode som hang sammen, som vi likte veldig godt. Det kostet litt mer enn vi hadde råd til å bruke akkurat nå, så vi skal heller spare opp litt, før vi går til innkjøp av det.

På vei hjem sa jeg til Kjetil at vi måtte fylle bensin på veien, og da fant han ut den lure ideen at vi skulle på en aldri så liten spontan tunnel-sightseeing. Det har kommet en ny tunnel mellom Hundvåg og Tau/Jørpeland, som foreløpig er gratis å kjøre gjennom. Etter hvert skal det koste penger, så vi har snakket om at vi må kjøre i tunnelen før mars, og i dag ble dagen. Vi endte opp med å fylle bensin på Tau, og handle oss litt snacks på en av butikkene, før vi tok fatt på turen hjem igjen. Tanten til Kjetil hadde lyst til å ha Solo på overnatting, så vi leverte bare litt ekstra mat og selen hennes til hun når vi kom hjem. Så nå er det litt stille i huset, men vi vet at hun storkoser seg hjemme hos tanten hans.

Jeg vil også gratulere min kjære morfar med dagen, jeg er utrolig glad i deg! <3 Nå kjenner jeg at det ikke blir altfor lenge til jeg skal legge meg, men først skal vi se litt serie og kose oss. Vi blogges mer i morgen, mine fantastiske lesere!

 

Følg meg på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg