Koronatest og besøk av lokalavisa

Hei mine fine! For en uke det har vært, med både det ene og det andre. Det ble en litt ufrivillig bloggpause denne uken, men nå er jeg i gang igjen. Uken startet med at vi begge bestilte koronatest på mandag, etter at hverken jeg eller Kjetil følte oss helt i form. Vi fikk ikke testet oss før tirsdag, og det ble en lang dag med venting før vi fikk resultatet. Heldigvis var vi begge negative, og jeg følte meg heldigvis bedre når jeg våknet onsdagsmorgen, og da ble det back to work for min del. Jeg hadde gruet meg skikkelig til å ta koronatest, ettersom jeg hadde sett mange rare reaksjoner på måten en tester seg på. Heldigvis var det ikke så ille som jeg hadde trodd, og det var raskt over.

Når jeg parkerte på jobben på onsdag, så jeg at jeg hadde fått en melding. Den var fra en journalist fra lokalavisa Bygdebladet, som ønsket å komme i kontakt med Kjetil. Jeg ringte Kjetil å spurte om jeg kunne gi han nummeret hans, og da var ballen i gang. De avtalte at han skulle komme til oss i dag, for å lage en sak om Manchester United puben vår. Så i dag klokka 14, kom journalisten til oss, og det var et veldig hyggelig intervju. Han var selv United fan, så det gjorde det jo bare enda kulere. Han syns puben var veldig bra laget, og vi snakket løst og fast om alt United relatert. Det var skikkelig spennende, og jeg gleder meg til saken kommer ut på nett i morgen!

Håper dere har en fin lørdag så langt <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg