Kristi Himmelfartsdag

God torsdagskveld, flotte lesere. Har dere hatt en fin Kristi Himmelfartsdag? Det har hvert fall vi! Det har vært en produktiv dag, hvor jeg har fått vasket litt klær og ryddet litt her hjemme. Kjetil har jobbet ute, noe som var veldig greit da jeg har hatt litt å gjøre inne. Vi fikk også besøk av Steinar en tur, noe som var veldig koselig. Vi satt og pratet i noen timer, før han gikk da vi måtte begynne å gjøre klart til ett nytt besøk. Mamma og pappa skulle nemlig komme på middag hos oss, hvor vi serverte torsk med poteter, bacon og grønnsaker. Det falt heldigvis i god smak hos foreldrene mine, og da vi hadde spist tok mamma og jeg med oss Solo og gikk en tur til Pilå. Når vi var tilbake igjen, ble det jordbær med vaniljesaus og pinneis til en god dessert. Nå er det ikke lenge siden de kjørte hjem, og vi skal bare slappe av resten av kvelden er planen. Håper dere får en riktig så fin kveld videre <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg