Lille-lørdag

Heisann! Jeg merker at det å komme seg inn i de vanlige rutinene igjen, begynner å falle mer og mer på plass. Dagene flyr overraskende raskt avgårde på jobb, og det er egentlig ganske godt å være tilbake igjen. Det eneste jeg ikke helt har fått plass enda, er de gode treningsrutinene, men jeg får prøve igjen neste uke. Først komme inn i arbeidsrutiner, så kan jeg ta fritidsrutinene etter på! Kjenner fortsatt at det er tungt å stå opp om morgenen, men jeg har aldri vært noe særlig til A-menneske heller da, haha.

I dag er det jo den såkalte lille-lørdagen, og det nærmer seg helgen. Kjenner at jeg for en gangs skyld er glad for at det er forskjell på ukedager og helger, det var litt verre når jeg var permittert. Etter at jeg var ferdig med arbeidsdagen, ble det en tur for å vaske i leiligheten til farmor og farfar, og når jeg var ferdig med det gikk farmor og jeg på besøk til farfar på sykehjemmet. Det var veldig koselig, i og med at det er en stund siden jeg har sett han sist nå. <3 På vei hjem gikk jeg innom butikken for å kjøpe middag, og det ble noe så enkelt som Big One pizza. Jeg er alene hjemme nå, siden Kjetil kjørte til byen for å se United-kamp, så da ble det en enkel middag for en, hehe. Håper dere får en riktig fin kveld videre, så blogges vi mer i morgen <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg