Lite å blogge om og takknemlighet

Da var mandagen snart over, og jeg føler bare tiden har flydd avsted. Det har skjedd veldig lite siden vi kom hjem fra jobb, vi har bare handlet, laget oss middag og slappet av. Med andre ord, en rolig start på uken.

Jeg merker at hverdagen ikke alltid er like lett å blogge om, da jeg ikke føler det er interessant nok å gjenta seg selv dag etter dag. Selv om jeg kanskje bruker mye tid på å få fine bilder, hjelper ikke det mye om teksten ikke er bra. Samtidig som jeg ikke kan gjøre noe “bloggbart” hver eneste dag, selv om det er det som gir meg mest inspirasjon. Jeg merket helgen i Oslo ga meg mye blogglyst, og jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å prøve å reise på en tur helt alene. Da kan jeg bruke all min tid til skriving, samtidig som jeg får oppleve det å være på reise alene. Nå er det samtidig ikke veldig lenge til vi reiser til Krakow med Kamilla og Chris, det gleder jeg meg veldig mye til. Når vi er der nede skal jeg videoblogge, ta masse spennende bilder og kanskje til og med lage en video hvor vi tester polsk godteri. Det blir mye innhold her på bloggen da, og det gleder jeg meg masse til.

Jeg mangler nok bare litt inspirasjon for øyeblikket, men det kommer forhåpentligvis snart tilbake. Det har vært noen dager der jeg merker at to blogginnlegg til dagen blir mye, men samtidig har jeg også klart det i snart en måned i strekk. Jeg forstår at bloggere kan få skrivesperre noen ganger, for jeg har slitt til tider med det selv. All respekt til de som klarer å blogge mer enn to ganger til dagen, for det er nok mye jobb å komme på innhold til alle innleggene. Jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske stolt av meg selv, som har kommet inn i en slik god flyt. Det føles helt fantastisk, og jeg er takknemlig for å se at jeg kan ha opp mot 300-400 lesere hver dag. Det er dere som er min motivasjon til dette, og jeg vil bare takke dere for at dere klikker dere inn på bloggen her. Det er ingen selvfølge, og jeg skal gjøre mitt beste for å fortsatt holde oppe mine to blogginnlegg til dagen, slik at det er mye nytt innhold her hver dag. <3

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg