Lite produktiv

Hei mine fine lesere. Dag to i permittering går foreløpig bra, men jeg merker at lysten til å gjøre ting ikke akkurat melder seg så voldsomt. Til nå i dag har jeg bare stått opp, stelt meg og handlet, og nå sitter jeg og spiser en sen frokost som egentlig blir en lunsj. Lite produktiv i dag med andre ord. Jeg skal snart ta med meg Solo til mamma, hvor vi skal gå oss en tur i dag også. Frister ikke særlig mye å være hjemme alene, derfor syns jeg det var koselig at mamma sa ifra at hun skulle gå tur.

Jeg får bare håpe at jeg klarer å være litt mer produktiv i morgen, for jeg er egentlig en sånn type person som liker best å gjøre husarbeid og slike ting, når jeg er alene hjemme. Det er bare det at det ikke var det jeg hadde mest lyst til, hverken i går eller i dag kjenner jeg. I kveld får jeg skrive meg en aldri så liten “to do” liste, så kan jeg følge den når morgendagen kommer. Da får jeg kanskje gjort litt også, selv om jeg føler at dagene flyr veldig raskt avsted.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg