Mandagsfølelse på en tirsdag

Hei dere! I dag har jeg virkelig hatt skikkelig mandagsfølelse, på tross av at det er tirsdag. Mye av grunnen til det er nok fordi jeg fikk en uventet fridag i går, og dette var min første dag tilbake på jobb etter noen dager fri.

Jeg har jo startet som tilkallingsvikar som budbilsjåfør, en jobb jeg trives godt i. Derfor var det ikke en tung start på uken egentlig, for jeg kjente at jeg gledet meg litt til hva dagen skulle bringe. Jeg ble ferdig tidlig, og det er ingenting som slår det å være hjemme før mørket sniker seg innpå en. Gleder meg til vi får lysere dager hele døgnet, for å prøve å gjøre comeback på blogg nå, er nesten umulig. Heldigvis var Kjetil hjemme ikke veldig lenge etter meg, så han kunne hjelpe meg å ta noen bilder til morgendagens blogginnlegg.

Ellers har vi hatt noen supergode pannekaker med bacon til middag i dag, noe som ikke var feil på en tirsdag. Jeg ligger nå i sofaen og vurderer powernap, men samtidig vet jeg at det ikke er en spesielt god ide nå. Jeg er altså så trøtt.. Prøvde å sende en melding til mamma for å høre om hun ville bli med på tur, men hun også var sliten i dag. Godt at det ikke bare var jeg som kjente at jeg var litt sliten, hehe. Får høre med Solo, hva hun tenker om en tur. “Skal vi gå på…tur??” Da ble det tur på meg gitt, hun spratt opp og var klar som et egg, haha.

Håper dere får en riktig fin tirsdagskveld videre, fine lesere <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg