Meg som postbud?

God kveld i stuen. Nå er det snart helg igjen, og jeg føler virkelig ukene bare flyr avgårde. Arbeidsdagen gikk greit, var litt kluss i starten med å ikke komme meg til en adresse, men fant en vei til den til slutt. Det eneste som var kjipt var at når jeg endelig kom dit, var det ingen hjemme og jeg fikk ikke tak i kunden. Litt uflaks der altså, men resten av dagen gikk heldigvis uten noe kluss.

Ellers har det vært en rolig dag etter at vi kom hjem, og jeg har fått søkt på en jobb jeg kom over med en tilfeldighet. Jeg skulle inn å sjekke litt på Finn på jobber, og der lå det ute en stilling som postbud. Jeg tenkte at hvorfor ikke prøve å legge inn en søknad, siden jeg ikke vet hva neste måned bringer i min nåværende jobb? Jeg trives godt i jobben som budbilsjåfør, og da måtte jeg bare prøve å søke på noe lignende, siden jeg ikke vet om det blir mulighet for fast stilling der jeg jobber nå. Det blir spennende å se hva som skjer, jeg har også et par andre jobber jeg venter på svar på, så jeg håper at en av de snart kan bringe med seg noe positivt. Det hadde vært kjekt å fått noe fast, slik at jeg har en sikrere hverdag.

Nå skal jeg pakke litt til morgendagens hyttetur, også blir det leggetid etter det. Håper dere har en god torsdagskveld, fine lesere.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer
      1. Jo, det hadde vært veldig gøy å hatt det, men akkurat nå finner jeg ingen jeg vil/kan søke på. Mange av jobbene som industrimekaniker krever at jeg har både truckbevis og traverskran, og akkurat nå har jeg ikke råd til å ta disse to🙈 Det er også mange kortvarige oppdrag, noe som gjør at det ikke frister å søke på disse. Jeg vil ha en jobb jeg kan være sikker på at jeg kan ha i mange år framover nå☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg