Middag hos svigers

Hei mine fine! I dag har jeg bare slappet av, og tatt livet med ro. Ellers så ville lillesøsteren til Kjetil og kjæresten hennes så gjerne se det nye huset, så da sa jeg at jeg kunne ta de med på en liten housetour. Deretter gikk turen bort til svigers for å spise en herlig hummermiddag. Jeg sitter her i skrivende stund, og er god og mett etter middagen.

I kveld er det også duket for kampen mellom Manchester United og Liverpool, og jeg skal ta turen til United-puben i Stavanger for å se den der. Det blir virkelig en spennende kamp, og vi håper så klart at Manchester United tar seieren i kveld. Det hadde Kjetil og Steinar fortjent å få med seg, siden de faktisk er på Old Trafford og ser kampen.

Lillesøsteren til Kjetil og kjæresten skal sitte på med meg til byen er planen, og vi er straks på vei ut dørene for å komme oss avgårde. Jeg skal møte noen vi har blitt kjent med på puben, slik at jeg ikke blir sittende alene. Hadde nok sett kampen hos svigers eller hjemme, om jeg ikke hadde hatt noen jeg kunne møtt på puben.

 

INSTAGRAM HER – SNAPCHAT: MAILINNASKE – YOUTUBEKANALEN MIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg