Middagsbesøk

Hei mine fine. Akkurat nå er det ikke lenge siden vi spiste en herlig tacomiddag her hjemme, sammen med min gode pappa. Guttaboys har benket seg foran TV-en, hvor de har satt på Burnley mot Tottenham. Da tenkte jeg å benytte sjansen min til å få ut dagens andre blogginnlegg til dere, siden mennene var opptatt med det som foregår på skjermen.

Etter at dere ble oppdaterte, ryddet jeg litt, før tanten til Kjetil kom tilbake med en skitten Solo. Jeg tok henne rett i dusjen, slik at jeg fikk henne ren og fin igjen. Deretter la jeg meg på sofaen litt, og da ringte Kjetil for å si at han var på vei hjem. Han hadde kjøpt med seg favorittsmågodtet mitt på veien, snill som han er. Han satte på en fotballkamp, og da bestemte jeg meg bare for å ta en liten powernap på en halvtime til 45 min, som plutselig ble til to timer.. Haha, sånn kan det altså gå. Kjetil sa til meg at han hadde prøvd å vekke meg, men at jeg bare hadde gitt fra meg en liten lyd, og sovnet igjen med en gang. Heldigvis fikk han vekket meg en time før pappa kom, og da var det bare siste finish på ryddingen i huset, før jeg gikk i dusjen.

Jeg hadde sagt til Kjetil at pappa kom rundt kl 18:30-19:00, men da jeg kom ut av dusjen litt etter kl 18:00, var han allerede kommet hørte jeg. Da var det bare å få på seg litt klær og stelle seg litt, før det var opp å starte på maten. Etter fotballkampen er ferdig, er planen å se det nye programmet til Dag Otto. Vi har gledet oss til det skal komme på skjermen, så det blir spennende å se om det er like bra som det ser ut. Håper dere får en riktig fin lørdagskveld videre!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg