Min mening om Glöd – Sophie Elise

Heisann, mine fantastiske lesere, håper at alle har en fin onsdag så langt! Det har jeg hatt, og jeg føler at jeg er litt produktiv i arbeidet med mine sosiale medier. I går spilte jeg nemlig inn en sminkevideo til dere, mens jeg la gårsdagens sminke. Den har jeg drevet og redigert i morgentimene, og den er under opplastning til YouTube i skrivende stund. Merker jeg er litt nervøs for å legge den ut, da jeg ikke føler meg veldig flink med sminke, men jeg hadde lyst til å gi det et forsøk.

I går fikk jeg også endelig kjøpt meg en av Sophie Elise sine selvbruninger, som jeg bare måtte teste ut allerede samme dag som jeg kjøpte den. Jeg påførte den i går kveld rett før jeg la meg, og da jeg stod opp i dag vasket jeg av det overflødige. Siden det var min første test av selvbruning, gikk jeg for fargen medium. Jeg fikk uheldigvis erfare at dette var mitt første møte med selvbruning på den litt “harde” måten, når begge hendene mine ble litt mørkere enn resten av kroppen etter vask, haha. Den venstre hånden er faktisk hakket mørkere enn den høyre, noe som jeg håper at jeg skal klare å unngå neste gang jeg påfører.. Fargen var ellers heldigvis jevnt over ganske fin, og jeg er fornøyd med min egen innsats da jeg påførte den i går. Øvelse gjør mester, tenker jeg bare! Da jeg skulle sminke meg tidligere, hadde jeg bare behov for maskara, bryn og leppestift, fordi selvbruningen gjorde at jeg fikk skikkelig selvtillit til å gå uten ansiktssminke. Det føles veldig bra, og jeg føler at jeg har fått det Glöd lover, nemlig en fin og gyllen glød både på kropp og i ansikt.

Jeg har ikke veldig mange planer for dagen, nå tenkte jeg egentlig bare å få ryddet litt her hjemme og etter hvert starte på dagens middag. Med andre ord en veldig rolig dag på denne kanten, noe som er veldig herlig.

 

Følg meg gjerne på Instagram, Snapchat og Tik Tok: mailinnaske – YouTube her

2 kommentarer
    1. Så gøy at du ble fornøyd, bortsett fra litt mørkere hender, hehe 🙂 Takk for tipset om selvbruning, jeg har ikke prøvd det merket! Ha en fin dag 🙂

      1. Haha, ja, det er ikke bare bare å prøve noe en aldri har gjort før for første gang 🙂 Bare hyggelig å kunne gi deg tipset, det var hyggelig! Håper du også får en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg