Min nyttårsfeiring

Hei mine fine. Den første dagen i 2020 er til nå tilbragt i sengen (siden vi ikke har en ferdig stue å skryte av), og vi har bare egentlig tatt livet ganske med ro. Jeg tenkte at det var på tide å gi dere en liten oppdatering på feiringen vår i går. Når mormor og morfar kom, ble det endelig nyttårsmiddag, og det smakte helt himmelsk. Til dessert hadde mamma disket opp med panna cotta, og litt senere på kvelden ble det både marengs eplekake, litt julekaker og kaffe.

Når klokken nærmet seg midtnatt, gikk noen av oss ut for å fyre opp det ene batteriet vi hadde kjøpt i år. Mens vi rigget oss opp, kom også noen av naboene ned, med sitt ene batteri pluss litt stjerneskudd. Det ble veldig koselig, og rundt oss ble det også skutt opp masse raketter. Når det begynte å roe seg ned med rakettskyting, gikk vi inn igjen, og satt litt og snakket, før vi tok turen hjemover. En ganske rolig, men koselig nyttårsfeiring i denne gården med andre ord.

I dag er planen å spise middag hos mamma og pappa, før vi skal ta turen til sjefen i Red Army Stavanger (supporterklubben til Manchester United). Der har vi blitt invitert til å se kamp, eneste som er litt kjipt, er at det blir to trøtte fjes som skal tidlig opp i morgen på jobb. Kampen starter ikke før kl 21, og er ikke ferdig før nærmere kl 23. Ja, ja, man må jo leve litt også, og uansett tror jeg ikke jeg hadde klart å sovne tidlig i dag, kjenner jeg meg selv rett. Det blir nok en bra kveld, og vi krysser så klart fingrene for seier til gutta våre i Manchester United.

Nå er planen å stå opp for å stelle meg, før vi skal avgårde. Vi blogges mer senere!

 

Følg meg på Instagram HER – YouTube HER – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg