Min to do-liste for dagen

Hei mine fantastiske lesere. Til nå i dag har jeg ikke gjort all verdens med ting, men Solo og jeg har vært spreke og tatt en tur til Pilå. Det er en fjelltopp som ligger rundt en 20 minutters gåtur fra huset vårt, og det var en herlig start på denne torsdagen. Ellers har jeg noen gjøremål jeg må få unnagjort i dag, og ville derfor dele min to do-liste med dere.

⭐️ Bytte dekk hos Stavanger Dekksenter

⭐️ Prøve å få tak i Self Tan Drops fra Glöd – Sophie Elise

⭐️ Rydde og vaske huset, slik at det ser bra ut til vi reiser på hyttetur

⭐️ Forhåndsskrive noen blogginnlegg til helgen

⭐️ Vaske og brette sammen klær (sistnevnte er så kjedelig, og blir alltid utsatt..)

⭐️ Ta antrekksbilder til et blogginnlegg som kommer senere i dag

Ta jeg tok disse bildene la jeg merke til at jeg enda har det fine t-skjorte skillet mitt, etter at mamma og jeg var på hyttetur for noen uker tilbake, haha. Ja, ja, slik kan det gå! Nå skal jeg komme meg avgårde, og forhåpentligvis få krysset av to av tingene på listen min. Har mine mistanker om at Self Tan Drops kan bli vanskelig å få tak i, men jeg skal gi det et forsøk uansett.

Følg meg gjerne på Instagram, Snapchat og Tik Tok: mailinnaske – YouTube her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg