Mine favorittbloggere

Marthe Borge. Hun er en skikkelig hyggelig person, som jeg føler at bryr seg om leserne sine. Jeg har vært heldig å møtt henne to ganger på gaten, og hun tok seg tiden til å prate med meg. Alltid flink å svare på kommentarer, og har en inspirerende og fin blogg, som alltid er like hyggelig å klikke seg inn på.

Stina Bakken. Har alltid noen gode tips på lager, som du kan la deg inspirere av. Mange kaller henne liste-Stina, men jeg syns at blogginnlegg i listeform er veldig kjekke å lese. Hun virker som en veldig snill person, og jeg liker bloggen hennes veldig godt. 

Kristin Gjelsvik. Hun er så energisk og engasjert. Blogginnleggene hun skriver, er gjennomførte og gode. Det er så spennende å følge henne nå som hun har blitt mor, og det virker som hun gjør en skikkelig bra jobb. Bloggen hennes oser av selvtillit og energi, og er alltid en fin plass å klikke seg inn.

Isabel Raad. Hun inspirerer meg med alt sitt harde arbeid, for å få livet akkurat slik hun vil ha det. Hun viser at hardt arbeid lønner seg, med alt hun har klart å oppnå. Gleder meg også veldig til å se henne på Skal vi danse, det blir så bra.

Sophie Elise. Enda et arbeidsjern uten like, hun jobber på og det gir resultater. Hun er en fantastisk person, både på innsiden og utsiden. Jeg var heldig å møte henne på boksignering i fjor, og det var så hyggelig. Hun skriver variert og interessant, og det er alltid kjekt å lese bloggen hennes.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

Youtubekanalen min: Trykk HER.

2 kommentarer
    1. Jeg har vært innom et par av disse et par ganger. Ikke mer. Leser litt andre type blogger. Har kanskje litt med alder og interesse å gjøre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg