Mine favoritter i sminkevesken

Som dere forstår på overskriften, skal dere nå få se mine favoritter som jeg har i sminkevesken min. Jeg syns ofte slike blogginnlegg er interessante å lese på andre sine blogger, du får ofte tips om noen veldig gode produkter, som du kanskje ender opp med å kjøpe selv etter hvert. Det har skjedd meg, med det ene sminkeproduktet jeg viser dere i dette innlegget.

Vi kan begynne med min all time favorittmaskara. Denne har jeg alltid gått tilbake til, om jeg har prøvd andre maskaraer gjennom årene jeg har brukt sminke. Jeg føler den gir meg skikkelige dådyrvipper, og jeg får en følelse av at vippene mine blir betydelig lengre når jeg tar den på.

Mitt andre favorittprodukt, ble kjøpt for ikke så lenge siden. Jeg var på jakt etter en god flytende eyeliner, som ikke gikk veldig lett bort og ble fort stygg. Da ble jeg introdusert for denne fra Smashbox, som heter “Always On Liquid Eye Liner” i fargen Black, og jeg er skikkelig fornøyd med den. Om jeg sovner med sminke, er den like fin dagen etter på. Det fikk jeg testet i helgen, da jeg sovnet med sminke på hos mamma og pappa. Lineren så like fin ut på morgenen når jeg våknet, som den var da jeg satt på festen til mamma. Derfor har denne blitt en favoritt såpass raskt, jeg er utrolig fornøyd med den.

Denne primeren fikk jeg av mamma, da jeg nevnte at jeg ønsket meg en ny primer. Hun hadde denne hjemme hos seg, og jeg angrer ikke på at jeg tok i mot den. Føler at sminken min sitter fint med den på, og den dufter veldig godt. Jeg føler meg alltid fresh etter å ha påført denne, før jeg begynner å legge sminken.

Denne skuffet meg ikke! Sminken sitter som støpt, og jeg er glad for at jeg kjøpte den etter mange om og men. Jeg gikk tom for min gamle fra Nyx, og planla egentlig å kjøpe den samme igjen, men det er jeg glad jeg ikke gjorde. Jeg hadde hørt mye bra om denne settingsprayen fra Urban Decay, og til slutt ble jeg stolt eier av en selv. Denne holder virkelig det den lover, og den er virkelig long lasting. Jeg er superfornøyd, og kommer ikke til å bytte ut denne med det første. Det var også denne jeg fant i sminketips hos noen andre, og derfor ville prøve den ut. Da passet det perfekt at jeg var tom for min gamle!

Der har dere de, mine favoritter i sminkevesken min. Håper dere fikk litt inspirasjon til neste handletur, når dere skal kjøpe dere ny sminke.

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

Youtubekanalen min: Trykk HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg