Mine favoritter på YouTube

Hei mine fine. Håper dere har en fin dag, for det har ikke vært min beste dag. Jeg har dessverre klart å bli syk, og derfor vært hjemme i hele dag.. Siden jeg ikke har vært i form, har jeg heller ikke veldig mye å dele med dere fra dagen min. Derfor tenkte jeg å skrive litt om mine favoritter på YouTube, til dere denne tirsdagskvelden.

Isabel Raad. Hun vlogger mye, og vi som seere får følge henne både i hverdagen og ute på reiser. Hun sprer så mye glede med videoene sine, og gir en skikkelig feel good vibe på kanalen sin.

Sophie Elise. Da hun sluttet å blogge, var det egentlig veldig trist, for jeg elsket å følge henne der. Heldigvis har hun fortsatt på YouTube, med litt forskjellige videoer. Vi får følge henne i hverdagen, vi får se hennes reaksjon på ting hun har gjort tidligere, hun tester ting og masse annet gøy.

Kristin og Dennis. Det er bare noe med disse to, jeg kan virkelig se videoene deres om og om igjen. Challengene de har gjort, er noen av de morsomste videoene på kanalen deres.

Jørgine Massa Vasstrand – Funkygine. På hennes kanal finner du virkelig alt mulig, og hun er veldig ekte og morsom. Hun startet med treningsvideoer, men det har etterhvert blitt litt av alt du kan tenke deg. Både challenges, vlogger og mye annet gøy.

Jeffree Star. Han legger ut mye sminkevideoer, noe som er inspirerende å se på. Samtidig har vi også fått blitt bedre kjent med han gjennom Shane sin serie, som han deltok i. Det er virkelig spennende å se hvordan han har gått fra ingenting til å ha alt han har nå, og han lever virkelig et drømmeliv.

Shane Dawson. Han er nok mest kjent for konspirasjonsteori-videoene sine, men han har i det siste også laget forskjellige serier med andre YouTubere, der i blant Jeffree Star. Hans siste serie med Jeffree, viser oss reisen han har hatt med å lansere sitt eget sminkepallett, noe som var utrolig spennende å følge med på. Han har masse forskjellige andre ting på kanalen sin også.

Maddie and Elijah. De legger ut masse forskjellige videoer, der vi får følge de i hverdagen. På deres kanal finner vi mye vlogger og pranks som de gjør mot hverandre. Et skikkelig søtt par, og de er veldig morsomme å følge.

Ryland Adams. Han er forloveden til Shane Dawson, og det er slik jeg oppdaget ham på YouTube. Han lager masse forskjellig innhold, og kanalen hans er virkelig proppet med masse morsomt som han finner på.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg