Mine favorittparfymer

Parfyme er noe jeg er avhengig av å bruke hver dag, ellers føler jeg at jeg ikke lukter godt, haha. Det verste jeg vet er å glemme å ta det på, heldigvis har det ikke skjedd mer enn et par ganger. Tror egentlig ikke det betyr noe om du ikke har det på, men et av de fineste komplimentene jeg kan få er “Så godt du lukter”, da lyser jeg skikkelig opp. Jeg har hatt noen dager der jeg ikke har følt meg spesielt fresh, og noen har gitt meg det komplimentet, det har altså gjort dagen min 10 hakk bedre med en gang. Så ja, parfyme er et must for meg i hverdagen!

Escada har vært en favoritt maange år nå, og grunnen til det er at den lukter så friskt og sommerlig. Den tar meg tilbake til glade sommerdager, og får meg virkelig til å føle meg så fresh. Jeg husker ikke helt hvordan denne kom inn i livet mitt dessverre, men alle Escada parfymer lukter altså helt fantastisk!

Miss Dior har vært en annen favoritt siden i fjor. Det startet med at jeg kjøpte min første Louis Vuitton veske av ei dame, og den vesken luktet så godt. Jeg turte ikke spørre henne hva som gjorde at den hadde den lukten, men så kjøpte jeg både en clutch og lommebok/kortholder fra henne også, og ta tok jeg motet til meg å spurte. Jeg og mamma var på Fredrik og Louisa og prøvde å finne den selv, men etter mye om og men, sendte jeg denne damen spørsmålet, og fikk bilde av denne i retur. Jeg har elsket den siden, og bruker denne hakket mer enn Escada etter at den kom i hus. Jeg prøver å rotere litt, men denne er en soleklar favoritt akkurat nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg