Mine nye sommerkjoler

Sist uke bestilte jeg meg noen sommerkjoler og en topp fra Nelly, og i dag fikk jeg endelig pakken min. Uheldigvis passet ikke den ene kjolen og toppen som jeg kjøpte, men det er vel slik det er med klær du bestiller fra nettet. De blir bare sendt i retur, også er jeg egentlig utrolig fornøyd med de tre jeg har igjen. De er virkelig helt nydelige, og jeg dro med meg Kjetil på en aldri så liten photoshoot, slik at jeg kunne få noen fine bilder av kjolene, som jeg skal vise dere nå.

Link til kjolen finner dere HER

Denne kjolen er utsolgt på Nelly nå!

Link til kjolen finner dere HER

Ellers har dagen gått skikkelig bra tilbake på jobb, jeg har fått vært på min absolutte favorittplass, nemlig området hvor vi tester ventiler. Dagen fløy avsted, og før jeg fikk sukk for meg, var det på tide å komme seg hjemover. Jeg hentet pakken fra Nelly på vei hjem, og da jeg kom hjem kjørte Kjetil, jeg og Solo en tur til stedet vi skal feire Sankt Hans i morgen. Vi hadde litt ting og tang vi skulle kaste, og da tenkte vi at vi kunne hjelpe til med litt til bålet. Da vi hadde fått bort det vi trengte, bar det hjem og få i seg litt middag, før vi hadde photoshooten. Nå blir det ikke lenge før jeg tar kvelden kjenner jeg, det ble ikke mye søvn i natt, siden jeg våknet utrolig mange ganger i løpet av natten. Satser på at det går bedre når jeg legger meg i kveld. <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg