Mine topp 5 favorittfilmer

Siden jeg enda er syk, så har det ikke skjedd så mye på disse kanter i dag heller. Jeg har bare prøvd å slappe av og bli frisk. Heldigvis ser det ut til at formen kan være på bedringens vei, og at jeg kan komme meg tilbake til mitt normale liv i morgen. Krysser det som krysses kan for det i hvert fall, for nå er jeg lei av å være syk.. Siden jeg ikke har så mye annet å blogge om, ville jeg vise dere hvilke filmer som er mine favoritter. Disse filmene kan jeg virkelig se om og om igjen, bare synd at Kjetil ikke eier helt samme smaken som meg, haha. Det blir en liten blanding av enkeltfilmer og filmer som har etterfølgere, men det er fordi jeg ikke helt klarer å bestemme meg for hvilken jeg liker aller best, når det kommer til filmene med etterfølgere. #ubesluttsom

 

1. Titanic.

 

2. Twilight sagaen.

 

3. The Dark Knight.

 

4. Harry Potter. (Jeg har tidligere likt Harry Potter og Mysteriekammeret best, men etter at alle filmene kom ut, var det ikke så lett å vite, haha.)

 

5. Pirates of the Caribbean. (Her syns jeg personlig at det er de 3 første som er best, selv om de andre som er laget er også bra.)

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg