Mor-datter tid

Heisann. Solo og jeg har akkurat kommet oss hjem, etter en koselig kveld hos foreldrene mine. Pappa var ikke hjemme før nokså seint, så vi damene har bare kost oss vi tre. Jeg har hjulpet mamma litt med regnskapet, vi har hatt kaffe og lapper, sett på TV og snakket om alt og ingenting. Det er alltid koselig å ha litt mor-datter tid, det er noe jeg virkelig setter pris på.

Nå er det på tide å komme seg i seng, før en ny dag på skolebenken venter. I morgen er det klart for skjærebrenning og sveising, noe som blir spennende. Jeg føler at jeg i det siste har fått dreisen på begge deler når jeg har gjort det på jobb, så jeg håper at jeg kan bli enda flinkere i løpet av morgendagen. Det blir også interessant å se om jeg har litt peiling, når vi starter opp med det. Det kan jo faktisk hende jeg ikke har det, men da er det jo supert at jeg befinner meg på skolen, slik at jeg kan lære teknikken skikkelig. Håper dere får en riktig god natt, alle sammen!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg