Morsdag

Hei mine fine. Vi har vært på besøk hos foreldrene til Kjetil, hvor vi spiste en herlig middag etterfulgt av en like god dessert. Siden det er morsdag, hadde vi kjøpt en orkide til moren hans. Den ble både en morsdagsgave og bursdagsgave, i og med at vi ikke fikk gitt henne gave når hun fylte år for noen uker siden. Da vi hadde vært hos de noen timer, tok vi turen innom farmoren til Kjetil, for å ønske henne også en god morsdag. Vi ble en god gjeng som kom, og det var veldig koselig å se at farmoren hans ble så glad for å se oss.

Kjetil og jeg ble sittende i nesten en time hos farmoren hans, før vi skulle en liten tur innom foreldrene mine. Mamma var ikke helt i form etter en helg med festligheter, så da stakk jeg bare hodet inn med rosene som vi hadde kjøpt til henne. Hun ble veldig glad, og syns det var veldig koselig gjort av oss å tenke på henne. Morsdag er en fin dag, og det er litt ekstra gøy å gjøre stas på de flotte mødrene våre.

Planene for kvelden nå, er ikke mange, men jeg tenkte at jeg skulle sette meg ned å planlegge blogguken litt. Alltid greit å få satt seg ned for å tenke litt over hva som kan være gøy for dere å lese, og hva som skal postes når. Om dere har noen ideer til noe dere vil lese om, legg gjerne igjen en kommentar på dette blogginnlegget. Det settes veldig pris på, om dere vil gi meg litt tilbakemelding!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg