Mulig matforgiftning og Oslotur

Hei verdens beste blogglesere. I går etter at dere var oppdaterte, startet jeg pakkingen til Osloturen som kom i dag. Mens jeg holdt på å pakke, merket jeg at jeg bare fikk mer og mer vondt i magen.. Til slutt hadde jeg så vondt at jeg nesten ikke klarte å bevege meg, og vurderte sterkt å ringe til Kjetil å be han komme hjem. Jeg var kvalm, formen føltes helt forferdelig, og jeg var livredd for at jeg måtte til sykehuset. Det jeg derimot gjorde, var å legge meg i sengen sammenkrøket som en ball, hvor jeg til slutt greide og sovne. Heldigvis våknet jeg i dag, og var mye bedre enn kvelden før. Det jeg fryktet mest var at om jeg måtte blitt lagt inn på sykehuset, ville ikke jeg og Edith sittet på hotellrommet vårt i Oslo nå. Jeg har gått og gledet meg så lenge, og derfor fryktet jeg så klart at vi ikke kunne reise. Arbeidsdagen gikk heldigvis fint, og selv om jeg kjente at formen ikke var på topp, ble det heldigvis tur på meg. Jeg mistenker at det muligens kan ha vært en matforgiftning fra maten jeg spiste på Madla Amfi, siden en jeg jobber med akkurat hadde hatt matforgiftning selv. Han beskrev akkurat likt som jeg hadde opplevd, bare at jeg heldigvis slapp unna å kaste opp og sånt.

Huff av meg, jeg er bare glad det er over, og at vi nå er trygt plassert i hovedstaden. Hotellrommet vårt er lite, men veldig fint. Vi har handlet oss litt øl og snacks, som vi nå skal kose oss med, før vi går ut en tur og sjekker hvordan livet er i Oslo denne fredagskvelden. Planen er først å finne oss noe å spise, før vi finner oss et sted hvor vi kan ta oss en drink og to. Det blir nok en nokså rolig kveld tenker vi, siden Edith kommer fra nattevakt og har ikke sovet alt for mange timer før vi reiste. Selvfølgelig, er det bra stemning og vi er i skikkelig godstemning, skal dere ikke se bort fra at vi blir noen skikkelige partyløver, haha. Nå runder jeg av her, siden jeg må være litt sosial også. Håper dere får en fantastisk fredagskveld, det har vi planer om å ha, hehe.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg