Nærmer oss

Heisann. Dagene flyr virkelig avsted for tiden, og jeg merker at det rett og slett ikke er nok timer i døgnet.. Det har blitt lite blogging med meg i det siste, og var egentlig ikke planen.. Folk har begynt å lure litt på hvor det ble av blogginnleggene mine, og da kjente jeg på at kanskje jeg bare skulle få oppdatert litt igjen. Det skal jeg gjøre nå!

I mitt siste blogginnlegg, skrev jeg at vi hadde fått ny motivasjon til å starte på proskjekt hus, etter en god juleferie. Det hadde vi sannelig fått også, fordi nå begynner vi å nærme oss en ferdigstilling av stuen også!! Halleluja, det skal bli så gøy å få en egen stue igjen, etter mange måneder uten. Gipsplater er kommet på veggene vi valgte å isolere 5 cm til av, og resten av veggene som ikke ble isolert, er grunnet og klare til noen strøk maling. Vi har også fått på plass en begynnende platting til peisen vår, da den var litt for kort til å rekke opp til det hullet som allerede var i pipen. Dette kommer jeg til å vise dere mer av i en kommende housetour når det blir ferdig hos oss.

Det eneste vi dessverre ikke får helt ferdig enda, blir vårt fremtidige bad. Oppussing er dyrt, og vi ser oss nødt til å bare få spart opp noen kroner før vi kan ferdigstille det. Heldigvis har vi både gjestebad som vi har bygget, og badet i kjelleren som vi bruker nå. Derfor haster det ikke voldsomt med ett til bad med det første, og vi må heller starte fokuseringen mot bryllupsplanleggingen, etterhvert som vi blir ferdige med det vi kan ferdigstille i huset. Tenk det, nå er det bare noen måneder igjen til vi to blir mann og kone.. Det føles ut som det var i går at Kjetil gikk ned på kne, og spurte om jeg ville bli hans for alltid. Det er faktisk allerede over et år siden, men jeg kommer aldri til å glemme den kvelden han gjorde det. <3

Her var vi nyforlovede og i lykkerus, jeg grein så mye av glede den kvelden der, haha. <3

Vi feiret 4,5 år som kjærester og 1 år som forlovede, med en herlig pizza på Peppes Pizza i Stavanger. Det ble et godt måltid for to hangover mennesker, etter et fantastisk forsinket julebord med jobben til Kjetil, i starten av denne måneden. Syns det er rart å tenke på at vi snart skal referere til hverandre som mann og kone, men samtidig blir det helt supert også. Jeg vurderer å ta Kjetil sitt etternavn, men samtidig er jeg litt usikker også. Heldigvis har jeg enda noen måneder å bestemme meg på.

Dette ble nok et litt rotete blogginnlegg, men det føles godt å være tilbake igjen her inne. Håper dere også syns det er gøy å høre fra meg igjen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg