Ny blogg

Hei, og velkommen til min nye blogg. Jeg er virkelig skikkelig uheldig, for jeg har blogget på mitt eget domene nå siden januar. I helgen klarte jeg å slette det domenet uten at jeg visste det, slik at hele bloggen min der dessverre forsvant. Det fant jeg ut i dag, og jeg var mildt sagt rimelig forbanna når jeg innså det. Alt det arbeidet som bare forsvant rett ut vinduet.. Ja, ja, nå prøver jeg meg på blogg.no igjen, her har jeg blogget tidligere også, det blir kanskje en bra ting å komme tilbake? Håper hvertfall dere som fulgte meg på den andre bloggen, vil fortsette å følge meg her fra nå av.

//

Hello, and welcome to my new blog. I had real bad luck, because I have blogged at my own website since January. This weekend I managed to delete that website without me knowing, so that my other blog got deleted in that process. When I found out this today, I was really mad. All that work with the blog, just vanished right out the window. Well, now I´m going to blog here at blogg.no again, I’ve blogged here before, so maybe it´s a good thing to come back? Hope you will follow me on this blog from now on.

2 kommentarer
    1. Hvordan fikk du komme tilbake? Blogg.no sier at de tar ingen nye inn. Jeg selv vil åpne ny blogg her og sitter og venter på avgjørelsen fra dem

      1. Jeg ble godkjent for en god stund tilbake, tror det var i januar. Da hadde jeg opprettet en annen blogg, og lot denne stå urørt fram til nå. Jeg søkte om å få flyttet denne bloggen til det nye systemet de fikk i fjor, og da tok det en god stund, men så fikk jeg godkjent søknaden. Får håpe du kommer deg på blogg.no snart du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg