Ny motivasjon

Heisann folkens! Beklager at det ble et sent innlegg fra meg, men dagen har gått i ett. Arbeidsdagen fløy avsted, og jeg koste meg faktisk veldig på jobb i dag. Slik er det når du får gjøre det du liker aller mest, jeg har nemlig testet ventil i dag. Det må være en av mine absolutte favoritt arbeidsoppgaver, hehe. Etter jobb var det tid for å vaske hos farmor og farfar igjen, etter en liten juleferie. Det var koselig å se farmor igjen, og det ble mye prat både før, under og etter vasken var gjort. Det ble ikke noe besøk på sykehjemmet hos farfar i dag, men det tar vi igjen en annen gang.

Når jeg hadde sagt hadet til farmor, gikk turen videre til butikken, hvor jeg handlet inn til helgen og til dagens middag. Jeg kom på en matrett jeg hadde sett på bloggen til Marthe Borge, og klarte heldigvis å finne den igjen blant arkivene hennes, og dermed kokkelerte jeg den retten til Kjetil og meg i dag. Dere kan finne retten om dere trykker HER, den anbefales på det varmeste å sjekke ut.

Ellers har vi holdt på i huset, og etter en herlig pause og ferie, har vi virkelig fått påfyll av ny motivasjon til å fortsette oppussingen. Det er godt å kjenne at ting begynner å falle på plass, og i dag har Kjetil og Steinar (en felles venn av oss) stendret ut to av veggene som ligger mot ytterveggen av huset. Vi skal isolere og gipse de veggene, slik at det både blir varmere og mer lydtett. Jeg gleder meg til vi kan få opp gipsplatene, og male både tak og vegger etter hvert som det blir ferdig, og legge ny laminat på gulvet. Som dere sikkert forstår er det mye som gjenstår ennå, men det blir så bra til slutt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg