Nytt år, nye muligheter

Godt nytt år alle sammen! Endelig kan vi legge 2020 bak oss, og satse på at dette året vi har kommet inn i blir bedre enn året som var. Siden jeg blogget sist, har det skjedd litt på jobbfronten. Jeg har fått meg ny jobb som budbilsjåfør, som jeg hvert fall har frem til februar, samtidig som jeg søker på andre jobber. Jeg har også fått meg eget firma, nemlig som fotograf, men den nye jobben har gjort at jeg har lagt oppstarten av firmaet litt på is i mellomtiden. Denne måneden håper jeg på å komme litt i gang, og bare begynne litt i det små til å begynne med. Utenom dette har Kjetil endelig fått blitt ferdig med puben nede i kjelleren, og vi har innviet den sammen med noen venner. Det har blitt så bra der nede, og jeg er så stolt av innsatsen han har lagt ned i den! <3 Jeg skal vise dere i et senere blogginnlegg, hvordan den ser ut.

Ellers har dere hatt en fin feiring inn i det nye året? Det har vi hvert fall, sammen med to av våre beste venner, Kamilla og Chris. Vi feiret på hytten til familien til Kamilla, hvor vi kom opp i går midt på dagen. Da ordnet vi litt med sengetøy og en liten omvisning av hytta, før vi pakket sekken med hver sin øl og en sjokoladeplate, og tok beina fatt for å ta en liten tur før festlighetene startet.

Når vi var tilbake i hytta igjen, startet forberedelsene til kveldens middag, som besto av andebryst, soppstuing, glaserte gulerøtter, rødvinsmarinert sjalottløk og rødvinsaus. Mens maten ble laget, byttet vi på å stelle oss for kvelden, slik at alle var klare til middagen var ferdig. Maten smakte virkelig helt nydelig, og når den var ferdigspist ble det en runde med spillet “Hvem i all verden?”. Jentene vant, mens gutta ikke akkurat var glade for det, haha. Etter det fortsatte vi festlighetene fram til klokken nærmet seg midtnatt, og vi gikk ut for å ønske det nye året velkommen. Vi fortsatte festlighetene i noen timer til, før vi tok kvelden.

I dag startet vi dagen med en god frokost med egg, bacon og baguetter, og ellers har vi bare slappet av til vi skulle kjøre videre. Nå er det ikke lenge siden vi kom til hytten til foreldrene mine, hvor vi skal være resten av helgen sammen med mamma og pappa.

Håper dere får en riktig fin kveld videre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg