Nytt turtøy i garderoben

God onsdagskveld. Dagen har bare flydd avgårde siden dere ble oppdaterte sist. Jeg og mamma fikk oss en frisk, men veldig våt tur i regnet og vinden som herjet når vi gikk. Da smakte det riktig godt med mammas hjemmelagede sitronkake og en god varm kaffe, når vi kom tilbake fra turen. Solo og jeg ble der en liten stund, før vi kjørte hjem og jeg startet på middagen.

Når vi holdt på å spise middag, ringte det plutselig på døren, og utenfor stod en av kollegaene mine med et påskeegg fra jobben. Det var en skikkelig koselig overraskelse å få i disse tider, og koselig at de tenker på alle. Da jeg ble ferdig med middagen, gikk turen videre til mamma igjen. Vi kjørte oss en tur til XXL, siden mamma trengte en ny regnbukse. Jeg endte opp med to plagg selv også, jakken fikk jeg i tidlig bursdagsgave av mamma og pappa, og turbuksen ble min bursdagsgave til meg selv i år. Nå er jeg i hvert fall klar for turer framover, og jeg gleder meg masse til å ta de i bruk.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg