Om jeg hadde deltatt i…

Jeg satt å så en episode med Huskestue for ikke så lenge siden, og kom til å tenke på hvem jeg ville deltatt sammen med på det, og da fikk jeg ideen til å sette sammen mine drømmedeltakere på ulike programmer, i tillegg til at jeg får æren av å delta i de forskjellige sammen med de:

Huskestue: Siden dette programmet ga meg ideen, må jeg såklart ta det først. Her kunne det vært morsomt å deltatt sammen med Leif Einar Lothe (Lothepus) og Isabel Raad. Både fordi jeg digger de begge på hver sine måter, og fordi det kunne blitt en gøyal kombinasjon av mennesker.

Farmen Kjendis: Denne kombinasjonen tror jeg hadde vært en bra sesong. Jeg kunne tenkt meg å deltatt sammen med Sophie Elise, Isabel Raad, Truls Svendsen, Eyvind Hellstrøm, Emil & Silas Massa, Jørgine Massa Vasstrand, Dag Otto Lauritsen, Kristian Ødegård, Vita & Wanda Mashadi.

Skal Vi Danse: Er det et program det ser både skummelt og utrolig gøy ut å delta på, så er det uten tvil Norges største danseprogram. Om jeg skulle vært med der, er det disse jeg ville deltatt sammen med – Vita & Wanda Mashadi, Truls Svendsen, Eyvind Hellstrøm, Emil & Silas Massa, Leif Einar Lothe (Lothepus), Sofie Nilsen, Andrea Sveinsdottir, Vegard Harm og Stina Bakken.

71 grader Nord Kjendis: Det ser virkelig ut som litt av et eventyr de skal gjennom, og da ville jeg tatt med meg Martine Lunde, Emil Meek, Marte Bratberg, Wanda Mashadi, Sofie Nilsen, Andrea Sveinsdottir, Sophie Elise, Truls Svendsen og Eyvind Hellstrøm.

Kompani Lauritsen: Nå vet jeg ikke om sesong to av dette fantastisk morsomme programmet blir like bra som sesong en, men om de lager en sesong tre ville jeg hatt med meg Sophie Elise, Isabel Raad, Truls Svendsen, Eyvind Hellstrøm, Leif Einar Lothe (Lothepus), TIX, Stian Staysman Torbjørnsen, Stian Blipp, Helene Olafsen, Caroline Berg Eriksen, Jørgine Massa Vasstrand, Kristin Gjelsvik og Petter Pilgaard.

Er dere enige i valgene mine, eller har dere et dreamteam dere ville deltatt sammen med? Del gjerne med meg i kommentarfeltet <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg