On my wishlist

Reklame | Annonselenker RoyalDesign.no

Nå som vi skal i gang med tidenes oppgave, er det mye som skal planlegges. Det blir mye oppussing som står på planen, og mye stort som vi skal bli enige om. Samtidig er det viktig å ikke glemme de mer overfladiske tingene, som litt fint interiør som kan pynte opp et ferdig oppusset hus. Jeg har forelsket meg helt i Orrefors Carat fra Royal Design, og under her finner dere mine absolutte favoritter fra merket. Om dere vil inn å se på de ulike produktene, er det bare å klikke på bildene, da kommer dere rett til siden til produktet.

Mye av det er faktisk på salg nå, kjenner jeg har veldig lyst til å klikke hjem en eller to av disse herlighetene nå med en gang. Det beste blir nok å vente til huset er ferdig pusset opp, og helt klart til å bo i, for det siste vi trenger nå er mer å flytte opp i huset før det er helt ferdig. Huff, det er når du flytter, du finner ut hvor mye ting du faktisk har. Det ble en del mer enn forventet, og vi er fortsatt ikke ferdige. Flytting er en skikkelig stressende oppgave, men det blir virkelig verdt det til slutt. Da vet jeg at noen av disse produktene skal klikkes hjem, og jeg tror allerede jeg vet hvor jeg vil ha de, haha.

 

INSTAGRAM – SNAPCHAT: MAILINNASKE – YOUTUBE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg