Oppsummering av helgen

Hei fine lesere! Har dere hatt en fin helg så langt? Min har vært litt opp og ned, for energien er ikke på topp. Jeg har vært mye trøtt og sliten, men jeg vet at det skyldes at tante rød er på besøk. Jeg blir alltid slik da, noe som er skikkelig irriterende. Ellers har jeg hatt det bra, vi var produktive i går med å rydde soverommet og få brettet sammen alle klærne. Det er veldig deilig å slippe å gjøre i dag, kjenner jeg. Vi så også Manchester United vinne mot Watford i går, og da gikk de videre i FA-cupen, noe som var så gøy.

I dag har vi ikke gjort så mye, vi sov lenge og tok en rolig morgen. Vi har spilt et par runder med FIFA 21, og fått på en maskin med klær. Kjenner at jeg er ganske trøtt og sliten i dag også, så jeg endte opp med å avlyse turen jeg skulle på med Edith. Noe som var litt kjipt, men jeg prøver å lytte til kroppen og bare ta det med ro. Hun hadde heldigvis forståelse for det, så vi tar det heller igjen en annen dag.

Det var en aldri så liten oppsummering av helgen så langt. Håper dere får en god søndag, vi skrives mer senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg