Oslo gjennom kameraet mitt

Hei alle sammen. Jeg er tilbake til hverdagen igjen, etter en fantastisk helg i Oslo. Vi reiste hjem på mandag, og allerede på tirsdag var vi alle tre tilbake på jobb. Jeg syns alltid det er både trist og godt å komme hjem, men hverdagen kommer tilbake enten man vil det eller ei. Det har vært en helt amazing helg, på tur med Kjetil og Steinar. Rammstein konserten var helt rå, og vi har sett i ettertid at det er bare gode anmeldelser å få på den. Det er fullt forståelig, for de leverte virkelig en konsert i særklasse!

Før vi var på konsert, suste vi rundt på elektriske sparkesykler og utforsket Oslo by. Vi kunne ikke la muligheten til å se om de kongelige var hjemme, gå fra oss, så da kjørte vi en tur opp for å se på det.

Vi tok oss også en tur gjennom Slottsparken, som ligger på baksiden av slottet. Det er virkelig skikkelig fint der.

Rådhuset så vi også på runden vår, samt at vi kjørte forbi Aker Brygge. Det var en del folk der, derfor bestemte vi oss for å ikke kjøre der.

Ett av stedene som også ble stoppet på, var Vigelandsparken. Der fikk vi sett alle skulpturene som er der, inkludert den mest kjente, “Sinnataggen”. Ingen av oss hadde sett den før, derfor ville vi ta turen dit for å se den med egne øyne. For å si det slik, vi ble litt overrasket over hvor liten han faktisk var, haha.

Hotellet vårt, Clarion Hotel The Hub. Fantastisk fint rom, vi lå på et av Superior rommene, og var meget godt fornøyde med det.

Det var litt av et syn som møtte oss, da vi endelig kom oss inn på konsertområdet. Jeg visste litt på forhånd hva vi kom til, men å se det med egne øyne var helt fantastisk. Det er forståelig at de trenger over 60 trailere, for å frakte alt utstyret rundt. Det var helt enorme konstruksjoner, og det er helt rått at de virkelig kjører en såpass gjennomført stil. FOR en konsert, den vil aldri gå i glemmeboken, for å si det sånn! 

Det vil komme en videoblogg på YouTubekanalen min fra helgen vår, i løpet av denne uken. Jeg gleder meg til å dele litt av denne opplevelsen med dere, for den var virkelig helt amazing. <3

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: Trykk HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg