Oslo vlog – Jentetur

God søndag. Nå har jeg endelig fått redigert videobloggen fra Oslo ferdig, bare en uke etter at vi kom hjem, hehe. Bedre sent enn aldri, tenker jeg. Det var koselig å se gjennom klippene, for jeg ble tatt rett tilbake til en super helg, med min fantastiske Edith.

Det er virkelig en tur jeg håper vi kan gjenta om ikke alt for lenge, for vi hadde det så kjekt sammen. Jeg er skikkelig glad for at jeg kan kalle Edith en av mine beste venninner, for hun er virkelig en person jeg kan være meg selv 100 % med. Hun støtter meg i alt, og det er jeg evig takknemlig for. Dette var kanskje vår første jentetur sammen, men vi er helt enige i at det skal bli mange flere fremover.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg