OSLOVE

Hei dere! Beklager fraværet, jeg har tatt meg en liten pause, men nå er jeg tilbake. Vi var jo i Oslo, og det var en fantastisk gøy helg med forloveden min, Kjetil. Vi var jo på konserten til Tokio Hotel, hvor vi hadde kjøpt VIP-pakke. Vi skulle få være med på soundcheck før konserten, og det var en fin og intim ting å være med på. Vi fikk høre 3 sanger, en av dem var min absolutte favorittsang for øyeblikket. Det var som en liten minikonsert på en måte, og det eneste som var litt kjipt var at vi ikke fikk hverken ta bilder eller filme. Jeg skulle så gjerne hatt et lite minne fra det, men heldigvis er minnene like hele i hodet som det ville vært på et kamera. Etter soundchecken fikk vi ta bilde med bandet, litt annerledes enn jeg trodde uheldigvis. Jeg trodde vi skulle ta bilde en og en sammen med de, men det var visst et gruppebilde sammen med alle som hadde samme VIP-pakke som oss. Jeg vet hvertfall at neste gang det er konsert, da blir det en litt dyrere pakke, hehe.

Hey you guys! Sorry for the absence, I just had a little break, but now I’m back. We were in Oslo last weekend, and it was an amazing week with my fiancé Kjetil. We were at Tokio Hotels concert, where we had bought VIP-passes. We listened to the soundcheck the band had before the concert, and it was an intimate and nice experience to be part of. It was a mini concert in a way, they played 3 of their songs, one of them being my favorite song at the moment. Only thing that was a bit sad was that we could not take any pictures or film, so it just remains a memory in my head. Luckily I remember it as good as I would with a possibility of taking pics or film with a camera. After the soundcheck was over, we were supposed to take a picture with the band. Unfortunately it was a bit different than what I had pictured. I thought we were going to just be one on one with the band in a pic, but instead we took a group picture with all the people that had the same VIP-passes as us. I know that I’m buying more expensive passes next time, haha.

Konserten var helt AMAZING! Gud som jeg koste meg gjennom hele opplevelsen, gutta var helt rå på scenen og jeg var i lykkerus. Hele meg var bare skikkelig glad og takknemlig for at jeg kunne stå der, og være med min aller beste venn. Kjetil stod der og hørte på alle jentene som skrek og sang, og var så og si døv etter på, men han gjorde det for min skyld. <3 Litt kliss klass fra meg på en mandagskveld, haha. Etter konserten fikk vi signert merchandise vi hadde kjøpt i pop-up storen til bandet. Eneste som var litt kjipt var at signeringen måtte gå i lyntempo og du fikk ikke snakket litt med bandet en gang.. MEN, jeg fikk signert hettegenseren jeg kjøpte, og det kommer dere til å få se i videobloggen som kommer ut i løpet av denne uken.

The concert was AMAZING! I had a fantastic experience, the band was awesome on stage and I was in total happiness. I was so happy and grateful that I could stand there, and be with my best friend. Kjetil stood there and listened to all the girls screaming and singing, and was almost deaf afterwards, but he did it for me. <3 After the concert, the band signed merchandise we had bought in their pop up store. The only thing that was a bit dumb, was that the signing had to go in a lightning speed and we did not even get to talk to the band. BUT, I got my sweater signed, and you guys will see it in the video blog that is coming out this week.

Jeg gleder meg allerede til neste Oslotur som er i august, da er det ny konsert som står på planen. Kjetil, Steinar og meg skal på Rammstein konserten, som virkelig kommer til å ta av har jeg på følelsen av. Vi har sett noen av deres tidligere show, og det spares ikke på kruttet for å si det slik. Jeg har også sett noen av klippene fra årets konsert, det blir ganske spektakulært, haha.

I’m already looking forward to our next Oslo trip, which is in August. On the plan is a new concert, Kjetil, Steinar and I are going to see Rammstein. I have a feeling that it is going to be spectacular. I´ve seen some of their old, and a little of their new concerts, and it is quite the show, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg