På en god bølge

Hei! Uken har virkelig vært fin til nå, og motivasjon for både jobb og trening er virkelig på topp. Jeg føler at jeg får til det jeg ønsker på begge plan, og det føles helt fantastisk. Jeg har trent alle tre dagene, en dag styrke, en dag intervall og i dag ble det en herlig tur til “Pilå” sammen med favorittene mine.

Jeg er virkelig on a roll i disse dager, og det gjenspeiles i humøret mitt også. Jeg er i et utrolig godt humør for tiden, og jeg håper virkelig ikke noe skjer som kan ødelegge det nå. Livet er egentlig ganske bra, la det være sånn videre – fingers crossed! Det er en bra uke, og det beste med hele uken blir nok lørdag, og hvorfor er det slik? Min fantastiske mamma fyller året på fredag, og hun skal feire med krabbefest med familie og venner på lørdagen. Jeg gleder meg sånn til å feire ett av de viktigste menneskene i livet mitt, med en fantastisk fest. Hun blir halvveis til 100, og jeg har ett lite ess i ermet som jeg håper hun vil like. Jeg vil ikke røpe for mye, for hun leser bloggen min, men jeg kan si at det setter henne litt i fokus på festen, hihi. Bare å glede seg mamma! <3 Jeg skal selvfølgelig røpe det for dere, men det blir først på søndag jeg kan si det.

Jeg vil og håper virkelig at jeg kan “surfe” lenge på denne gode bølgen, for det er så herlig å bare føle at alt går bra. Jeg skal være helt ærlig og si at det har vært et skikkelig dårlig år til omtrent ferien startet. Ja, jeg ble forlovet og nøt det en stund, men det er ting på privaten som har vært regelrett helt jævlig å gå gjennom, men nå føler jeg på en måte at det er lagt bak meg. Nå vil jeg se framover, og fokusere på de tingene som er positive i livet mitt nå. Det har vært mye gøy som har skjedd, selv om livet føltes jævlig, og det er vel egentlig det jeg vil tenke tilbake på. Livet er uansett bra nå, fortid er fortid, skjedd er skjedd og nå blir det fokus på både bryllup og fagprøve, som begge skjer neste år. Wææ, jeg kjenner jeg blir skikkelig nervøs og giret på samme tid. Vi går i hvert fall et spennende år i møte <3

Beklager at det ble mye forskjellig i dette blogginnlegget, men det var godt å få skrevet litt fra meg. Måtte den gode bølgen vare, og nå er jeg klar for å gå til sengs. God natt, mine fine lesere, jeg setter sånn pris på dere som klikker dere inn her hver gang jeg legger ut blogginnlegg, dere er best <3

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg