Regntung morgen

Hei alle sammen. Vi har vært uheldige med været denne hytteturen, for i går våknet vi opp til snø, som dessverre regnet og blåste bort i går. I dag derimot, våknet vi til sur vind og regn. Ikke spesielt gøy å være ute i slikt vær, og morgenturen til Solo og meg ble kort i dag. Hun ville såvidt ut, og da hun hadde gjort sitt, gikk hun raskt inn igjen. I skrivende stund kan det se ut som det lysner litt, og det krysser vi virkelig fingrene for at det gjør. Jeg kjenner at jeg har lyst til å komme meg ut på en god tur, det er en av de tingene som er koselige å gjøre her oppe. Vi har mange turmuligheter her oppe, men det er ikke like gøy å gå tur i et surt vær. Håper at det er oppholdsvær på vei til oss nå, det hadde vært fantastisk!

Vi har bare kost oss innendørs til nå, med god frokost og både ski og fotball på TV-skjermen. Etter at dere er oppdaterte, tenkte jeg at jeg skulle ta hendene fatt for å bake lunsjen vår, som blir fylte horn med ost og skinke. Kjetil foreslo litt spøkefullt her tidligere, at han visste hva jeg kunne blogge om: “Du kan blogge om at du lager horn med ost og skinke?” Da jeg sa at planen var å lage det i dag, smilte han fra øre til øre. Kanskje jeg skal vise dere steg for steg hvordan jeg gjør det? Oppskrifter er alltid gøy å lese om på andre sine blogger, så kanskje jeg skal ta bilder av prosessen, for så å legge det ut i et innlegg til dere litt senere i dag. Det blir nok gøy, så det skal jeg gjøre!

Ønsker dere en koselig søndag så lenge, vi blogges mer senere i dag <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg