Reianes rundt

God kveld, mine fine. Den powernapen jeg skrev om i forrige blogginnlegg, ble plutselig på to (!!) timer, i stedet for den ene timen, haha. Da jeg våknet, ble det litt rydding av kjøkkenet, før jeg startet på middagen. Når vi hadde spist, kjente jeg at humøret hadde steget noen hakk, og jeg ble mer motivert til å få gjort litt. Kjetil fikk besøk av onkelen sin, som hjalp han med å starte på forskalingen av muren vi skal ha gjerde oppe på etter hvert.

Da jeg hadde fått satt på en maskin med klær, støvsugd og vasket over gjestedoen og gangen, fikk jeg en telefon fra mamma som lurte på om jeg ville være med å gå Reianes rundt. Det er en turløype som ligger en 10 minutters kjøretur fra der Kjetil og jeg bor, og den går langs sjøen. En veldig fin og herlig tur, som tar ca 2 timer å gå. Det var en forfriskende tur i det solfylte, men litt forblåste været. Mamma ble med hjem til oss en liten tur etter på, siden hun trengte hjelp med noe. Nå er det ikke lenge siden hun kjørte hjemover, og jeg kjenner at jeg skal gå å legge meg. Håper dere får en riktig god natt <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg