Seier i Manchester

Hei fine dere. Været var dessverre ikke med oss i dag, og helt fram til Kjetil og jeg skulle til byen for å se kamp, pøsregnet det. Det ble derfor ingen familietur slik vi hadde planlagt, vi ble bare inne og koste oss under varme tepper med serie på TV-skjermen.

For en kamp det ble i Manchester i dag, United klarte å vinne mot City. Stemningen på puben var helt fantastisk, og vi storkoste oss virkelig med å se seieren i favorittbyen. Vi drømte oss bort til Manchester og det å stå på stadion når målene ble scoret, ikke minst når de vant. Det må jo ha vært helt magisk, vi skulle så gjerne vært der i dag. Vi kjenner noen som så kampen på Old Trafford, og vi var litt misunnelige kan du vel si. Det var virkelig en super kamp, og gutta var i skikkelig toppform.

Kjetil smilte fra øre til øre hele veien hjem, og vi møtte ei som var glad for å se oss, når vi kom hjem også. Da ble det tacorester fra gårsdagen, og Castle på TV-en. Nå ligger vi bare og lader opp til den kommende uken, som blir spennende for min del. Jeg skal ikke på jobb de neste tre dagene, for jeg blir “skoleelev” på en videregående skole fra mandag til onsdag denne uken. Der skal jeg dreie, frese, sveise og skjærebrenne, for å lære meg disse tingene litt bedre. Dette er i forbindelse med fagprøven som nærmer seg, og hva er vel bedre enn å lære det av noen som underviser i det hver dag? Jeg både gruer og gleder meg, men jeg er nokså sikker på at det kommer til å gå kjempefint. Det er viktig å holde seg positiv, så det skal jeg gjøre når jeg tropper opp på skolen i morgen tidlig, selv om jeg sikkert også kommer til å være nervøs, hehe. Håper dere får en riktig fin søndagskveld videre!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg