Serietips: Lucifer

Heisann, mine fine! Jeg tenkte å tipse dere om en aldri så liten serie i dag, nemlig Lucifer. Siden det er helligdag, og mange kanskje har unnet seg en langhelg, hva passer vel bedre da enn å starte på en ny serie?

I Lucifer følger vi Djevelen selv, som ble sendt ned til Helvete for å herske der av faren sin, Gud. Lucifer bestemmer seg for å ta en ferie fra Helvete, for at han er lei av å være der. Han bosetter seg i Los Angeles, hvor han starter sin egen nattklubb. Han møter politietterforskeren Chloe Decker, når han er vitne til en skyteepisode som dreper en venninne av han. Lucifer blir med etterforskeren og løser drapet, og blir en sivil konsulent for LAPD, hvor han blir med en motvillig Chloe for å hjelpe til med å løse drap. Det eneste problemet er at det ikke er bare-bare å ta ferie fra Helvete..

Det er en utrolig spennende, men også morsom serie, som jeg virkelig har falt pladask for. Tom Ellis i rollen som Lucifer er virkelig helt perfekt, for han klarer å gjøre rollen så bra. Ellers er de andre rollebesetningene også helt fantastiske, og jeg virkelig bare elsker denne serien. Dere finner den på Netflix, og dere vil ikke angre om dere begynner på den.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg