Siden sist

Hei fra denne kanten igjen! Nå er det endelig ferie, og det føles helt fantastisk. Det har jo skjedd litt siden sist jeg blogget, og det tenkte jeg å fortelle dere litt om nå.

Forlovelsesfotografering. Onsdag 26. juni var vi i Prestvågen sammen med en jeg tidligere har jobbet med, som er fotograf. Jeg hadde veldig lyst til å ta forlovelsesbilder, og Ole skuffet virkelig ikke. Det ble en veldig naturlig og god stemning når vi tok bildene, ikke sånn klein “Stå der, stå sånn, gjør sånn!” stemning. Vi er hvertfall utrolig fornøyde med bildene, og jeg gleder meg sånn til vi skal ta de skikkelig i bruk. Planen er å bruke de i forskjellige ting til bryllupet, noe som blir så kjekt. Om du vil sjekke ut hva Ole kan tilby av fotografering, kan du finne hjemmesiden hans ved å klikke HER. Han er utrolig flink, og tar bilder til mange forskjellige settinger.

Altså, bare se på disse nydelige bildene! Jeg er utrolig fornøyd med resultatet, og vi har mange fantastiske bilder etter denne fotoshooten. Dette er bare 3 av de mange bildene vi fikk <3

Dåp til nevøen vår. Den 30. juni var det duket for dåp, for det nyeste familiemedlemmet i familien til Kjetil. Det var en utrolig koselig dåp, og det lille dåpsbarnet var i godt humør. Han sov en del, men når han var våken fikk vi både smil og store øyne som så nysgjerrig opp på deg. Kjetil er også en av Tobias sine 4 faddere, noe som er veldig koselig. Broren til Kjetil og konen hans hadde også pyntet så fint til dåpen hjemme hos seg til den store dagen, og vi ble servert tapas og gode kaker. En skikkelig fin dag, som jeg føler meg heldig å få ta del i.

De hadde gjort pyntingen veldig enkel, men samtidig ble det så fint og koselig. Bordkortene hadde et nydelig bilde av dåpsbarnet, noe jeg syns var så kjekt. Han er bare helt herlig, og det blir så kjekt å se han vokse opp etter hvert. Han kan godt være baby litt til, føler allerede han har blitt så stor. Fine lille nevøen vår. <3

4 års jubileum. Den 3. juli hadde Kjetil og jeg vært sammen i 4 år. Jeg var så heldig at jeg fikk en nydelig Michael Kors klokke, roser og flaxlodd. Han hadde også kjøpt favoritt smågodtet mitt og favorittbrusen min. Vi gikk ut og spiste på Egon for å feire, og bare koste oss skikkelig. Av meg fikk Kjetil konsertbilletter til Vassendgutane, som kommer til Stavanger i november og en eske med Manchester United-figurer som er et samleobjekt han har ønsket seg.

Jeg føler meg utrolig heldig, som har en slik fantastisk forlovede. Vi hadde faktisk også nettopp vært forlovet i et halvt år allerede, den 5. juli. <3

På snakk om 5. juli, pappa hadde bursdag den dagen – og gjett hva jeg klarte å skaffe til oss? Pappa og jeg skal til Trondheim neste år, på Rammstein konsert!! Det blir nok helt magisk, og jeg gleder meg til å dele opplevelsen sammen med den fantastiske pappaen min. <3 Han syns jeg var gal, men hva gjør man ikke for foreldrene sine? Haha, det blir helt amazing, det er jeg sikker på. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal gi den fine mammaen min som snart har bursdag.. What to do, what to do?

Meg i bunaden min, når vi var i dåpen.

I helgen var jeg i 25 års dagen til en av mine beste venninner. Da overnattet jeg hos henne og kjæresten, sammen med en kompis av de. Da sov Caroline og jeg på gjesterommet, mens kjæresten hennes og kompisen sov på hovedsoverommet. Søndagsmorgenen lagte vi en god bursdagsfrokost, og hadde litt kake etterpå. Det ble en koselig start på dagen, og det skjedde ikke så mye da jeg kom hjem. Vi begynte litt rydding før vi skulle ha visning i går, som det forøvrig ikke kom noen på. Det var litt kjipt, men vi satser på å ha en visning i august hvor det kanskje kommer noen. I dag har vi bare slappet av, og litt senere skal vi til foreldrene mine å spise middag. Mamma er på hytta, så det blir bare oss, pappa og kanskje lillebroren min.

Ser at dette ble et litt langt blogginnlegg, men jeg hadde en del på hjertet, hehe. Håper alle får en nydelig tirsdag. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg