Siste dag i 2019

Hallo, flotte lesere. I skrivende stund sitter Kjetil, jeg og Solo i bilen, på vei hjem. Vi gikk rett og slett lei det regnfulle været i går kveld, og bestemte oss litt spontant for å høre med foreldrene mine, om det var mulig å komme til de å feire nyttårsaften. Typisk vår flaks våknet vi faktisk opp til mye bedre vær i dag, og angret litt i det vi satte kursen hjemover. Ja, ja, det blir kjempekoselig å feire nyttår sammen med foreldrene mine og mormor og morfar i kveld.

Det er rart å tenke på at dette er den siste dagen i 2019, jeg føler virkelig dette året har flydd avgårde. Det har vært et år fylt med opp og nedturer, men jeg ville ikke vært foruten alle opplevelsene jeg har hatt i år. Man lærer så lenge man lever, og jeg har hatt min del av lærdom i år. Nå gleder jeg meg til en ny start på et nytt år, med mye spennende som skal skje. Det blir blant annet ferdigstilling av hus, utdrikningslag, bryllup, fagprøve og forhåpentligvis et fagbrev i boks. Jeg har på følelsen av at 2020 kan bli et bra år, nå får jeg bare håpe at det stemmer.

Håper siste dag i 2019 behandler dere bra, vi blogges mer senere. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg