Siste dagen i Oslo

Hei folkens. Nå blogger jeg til dere fra Oslo lufthavn, hvor det ikke er altfor lenge til flyet vårt går fra. Vi bestilte ikke det aller seneste flyet, siden vi vil ha litt kveld hjemme også, før en ny uke starter. I dag har vi startet dagen med en herlig hotellfrokost, hvor det var masse utvalg i forskjellige frokostretter. Når frokosten var inntatt, gikk vi ut for å utforske Oslo litt.

Det eneste som var kjipt med sightseeingen rundt i byen, var at det både sluddet og regnet ganske mye. Både Edith og jeg ble klissvåte i skoene, så det ble ganske kaldt å gå rundt til slutt.

Vi valgte å søke ly mot været, inne på kafeen United Bakeries etter hvert. Der bestilte vi oss en herlig kopp med kaffe mocca og en croissantlignende bolle med sjokoladebiter inni. Det smakte helt himmelsk for to kalde jenter, som søkte litt varme i kroppen, hehe. Etter at vi hadde sittet der en stund, tok vi turen til hotellet igjen, for å hente tingene våre, i tillegg til at vi måtte skifte både sokker og sko. Jeg måtte bruke en litt alternativ måte å bli tørr på, siden jeg ikke hadde med meg et ekstra par med sko. Da gikk jeg til verks med hårføneren, noe som heldigvis funket kjempefint. Med tørre sko og varme kropper, gikk ferden videre til Oslo S, hvor vi tok toget ut til flyplassen. Nå er det ikke lenge til flyet vårt sannsynligvis boarder, så jeg må runde av her. Håper dere får en nydelig søndag!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat her: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg