Skiftende vær og koselig tur

Hei fine dere. Nå var det endelig blitt fredag, og helgefølelsen kan komme snikende inn på oss. Selv om jeg kanskje har vært hjemme 4/5 dager så langt denne uken, kjenner jeg at det skal bli godt å ha forloveden hjemme i to dager. Det kan fort bli ensomt å være hjemme alene, så da er det koselig å tenke på at det endelig er helg. Heldigvis eller uheldigvis, kommer an på hvordan du ser på det, så er jeg ikke permittert alene, siden mamma også er hjemme i disse dager. Derav uheldigvis, for det er jo så klart ingen som vil være i denne situasjonen vi er i nå.. Vi utnytter det hvert fall til noe positivt, nemlig å gå noen herlige turer sammen.

Vi har også vært på tur i dag, først i strålende sol og herlig vær, men som endte opp i en skikkelig snø- og haggelbyge. Været i dag har vært helt ekstremt skiftende, og i mens jeg har skrevet på dette innlegget, har det både snødd kraftig og vært sol, som det foreløpig fortsatt er.. For et rart vær vi har, haha. Vi gikk en runde rett ved her Kjetil og jeg bor, siden bakken ned til huset vårt kunne bli en utfordring å komme opp på grunn av masse snø. Derfor fant vi ut at det beste var hvis mamma kom hit, og det ble jo en koselig tur ut av det. Vi var også innom en strand som kalles for Prestvågen, bare for å gå litt ekstra, siden runden her ikke tar altfor lang tid.

Da jeg kom hjem, fikk jeg meg selv i skikkelig ryddemodus, da ble det både rydding av kjøkken og stue, støvsuging og litt støvtørking. Så nå ser det ganske bra ut her hjemme, noe som er herlig å gå inn i helgen med. Ellers har jeg sett litt på Greys Anatomy, og bare slappet av. Nå vet jeg at Kjetil er på vei hjem, han har fått i oppdrag å handle inn litt god snacks til helgen. Jeg sitter her og vurderer om jeg kanskje skal lage oss noen ostesmørbrød, siden vi begge var enige om at det var litt tidlig å starte på fredagstacoen allerede nå. Jeg tror jeg skal lage oss det, slik at vi ikke blir så altfor sultne. Kjenner jeg Kjetil rett, er han nok ganske sulten etter en dag på jobb.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat og Tik Tok: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg