Skitur i solfylt vintervær

Hei dere! Nå har vi akkurat kommet inn fra en fantastisk skitur, i et skikkelig solfylt og herlig vintervær. Det føltes ut som det var påske, selv om vi bare er i januar måned. Vi hadde pakket med oss både litt godt å drikke og litt snacks, som vi koste oss med når vi hadde et lite rastestopp. Vi ble ikke sittende altfor lenge, fordi hunden frøys og vi kjente litt på det selv når det kom en kald vind. Solo ble plassert i sekken på vei tilbake, med boblejakken sin på og ullgenseren min nedi.

Etter å ha varmet oss litt inne, har vi nå fyrt opp i bålpannen, så skal vi ut i solen som nå har tittet fram bak fjellet. Vi skal grille pølser og kose oss med litt god drikke, mens vi nyter det fantastiske været. Skikkelig hytteidyll, med andre ord! De andre har satt seg ut, så jeg må runde av her og få på meg uteklærne jeg også. Håper dere får en riktig fin dag!

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg