Snapchat lately

Snapchat er jo en veldig populær måte å følge med på livene til både favorittkjendisene dine, vennene som bor langt unna, nære venner og ikke minst familiemedlemmer. Det er en veldig fin måte å holde kontakten med folk, noe jeg liker kjempegodt.

Jeg legger ut alt mulig på Snapchat, og her kan dere følge meg litt mer personlig om dere har lyst til det. Jeg har satt MyStoryen min til å være åpen, slik at om noen av dere som leser bloggen min vil følge meg der også, så er det bare å legge meg til.

SNAPCHAT – MAILINNASKE

 

Mine andre sosiale medier:

INSTAGRAM – HER

YOUTUBE – HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg